it's going down down!

sitter lite stressad just nu i huset, pappa och lillasyster springer runt och kollar om JAG har glömmt något.
jag? herregud, vad tror ni om mig? jag har packat 4 väskor + x-antal handväskor inför veckan i halmstad.
jag har aldrig varit den som är bra på att packa så min enkla lösning blir att ta med sig 90% av gaderoben.
nu har jag för säkerhetsskull kollat om kameran är med 3 gånger, denna gången ska jag inte glömma att ta kort!
har hört att det regnar nere i halmstad, jadu jag är inte ens förvånad. det är min typiskt tur.
men på onsdag skulle det nog bli fint, hoppas på det! är kritvit just nu haha.
inte så jätte mycket planerat att göra där nere, ta dagen som den kommer. ska verkligen ha semester nu och lata mig och bara gå på stan varenda dag.
nu stressar dom mig ännu mer, måste duscha nu med.
har inget internet där nere tråkigt nog men vi hörs om en vecka.
puss! ♥

bilder från halmstad i våras.








Kommentarer
Postat av: Maja

Du får låna min data haha ;D <3

2009-07-20 @ 21:45:18

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback