just because.




klockan är 02.31 om ni själva inte har en egen klocka i närheten just nu.
om cirka 11 timmar lämnar flyr min kille landet, han orkade inte med regnet. Och lämnar mig ensam, en hel månad!
Inte världens tid, men om du inte har ett jobb och för det mesta går hemma ensam med dina tankar blir det snart jobbigt.
Tjejer, om ni inte fattade så var det en hint att ringa mig ;dd haha

och för er som inte förstod, han är då icke en illegal flykting på rymmen.
nepp , han ska ner till 40 graders sol á la bosnien och i'm stuck with sweden.
får hoppas på bättre väder bara , sunshine always brings out a smile from people

och hjärtat, njuter du inte där nere nu i värmen när du badar och solar och fikar på café så blir jag arg.
varje minut ska njutas till fullo, annars varför lämnar du mig hemma ensam? haha
fortsätter det regna här så överväger jag starkt att sätta mig på första bästa planet till sarajevo!

med risk för att låta som en 12-årig tjej som suktar efter sin drömkille
så kommer jag sakna han så mycket, men en månad är inget. right?
haha säger jag nu, checka mig om 12 timmar så får vi se hur kaxig jag är ;D

sen ni som läst av mina tidiga erfarenheter på vägen så har jag nu blivit uppdaterad med att han ska köra hela vägen till trelleborg. ja för mig är det lika med vägen till australien, lika långt.
och jag har nerver som en gammal tant, är livrädd !
både för mitt eget liv på vägen och hans! haha

jag känner mig lite schizo, växlar mellan 12åringen och 90åringen haha.
anyway , hjärtat jag vet du kommer läsa detta. och som jag redan varnat dig, kommer du inte hem med tulumbe i famnen till mig så! ubi cu te! hihi

och jag har som varje år bett han att vara lite turist och ta kort,
men neej aldrig lyssnar han.
han: men vad ska jag ta kort på exakt?
jag: men åh som jag. ta på allt, fina hus, träd, hav, sjö. allt!
han: åhh.
sån entusiams får jag från min kille, don't you just love him? :)

jag föbereder er på att de inläggen på bloggen kommer blir tråkigare och ledsnare för varje dag som går tills han kommer hem haha. har kommit på mig själv att jag blandar mycket engelska här, kanske bra så man inte glömmer inför skolan? åh herregud, jag har sommarlov och jag tänker på skolan. (jag vet inte ens om det är lagligt mamma!)

nu tror jag inte jag orkar skriva mer,
samir bad mig att inte skriva en hel roman här nu.
haha vem tror han att jag är egentligen ;dd
off course that's what i'm gonna give you!
I know you love me , ♥


ifall någons ruta går sönder pga av fotboll i något av dessa områden kan ni vara ganska säker på vem det handlar om haha!
överst: bildbevis på förbrytaren.
(haha här får du för du sa att du älskade att retas med mig!)

just because - i love him to death.

zenica
  
mostar

neum


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkade som om jag fick tag på en gammal dagbok från min egen tonårstid när jag läser din söta blogg tillägnad pojkvännen..Fördelar med tillfälliga avbrott är att återseendet blir så ljuvligt!!

har du en sekund över så försök att ägna den till din gamle mor..

Jag älskar dig och saknar dig.

Samir:Ha en underbar semester.Kör försiktigt,och glöm inte att köpa en vacker försoningsgåva till lilla Apan..nu när du lämnat henne att dö av saknad!!Ha ha ha!!

Puss.

2009-07-02 @ 18:46:46
Postat av: pernilla'

Mamma: Jag skola försöka hinna med min gamle mor i min såå stressade vardag. Ja Precis, men gud han som inte ens kan köra cykel som jag. Hur ska detta gå? Ja exakt, jag har beställt hem kakor och får jag inte det kommer han gå en långsam död till mötes! haha puss!

2009-07-02 @ 20:30:37
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: pernilla'

Mamma: Jag skola försöka hinna med min gamle mor i min såå stressade vardag. Ja Precis, men gud han som inte ens kan köra cykel som jag. Hur ska detta gå? Ja exakt, jag har beställt hem kakor och får jag inte det kommer han gå en långsam död till mötes! haha puss!

2009-07-02 @ 20:30:38
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback