mobiletikett!

är såå sugen på att gå ut och springa men jag orkar verkligen inte,
efter jobbet varje dag är jag helt slut.
idag har det varit fint väder, men jag satt på fabriken !

äter mina bubblizzar och förbannar mig själv över deras godhet,
istället för att komma i sommarform så går jag helt åt andra hållet! haha

så om någon är sugen på en promenad någon dag så är jag på ;dd haha
jobb nästa vecka med, pust.
hoppas dåligt väder då med så man inte mår för dåligt.
och jag lovet är snart slut! kom på det idag. shit, halva lovet har redan gått.
och jag har inte gjort ett skit.

nu blir de jordgubbs fil och havrefras på balkongen.
puss!

och pink blir bättre och bättre ;d


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback