somewhere over the rainbow.

heej folket,
what's up?

idag har de regnat och varit molning och de bjöd på glass på jobbet!
första glassen detta sommarlovet ;dd
så fort klassen åkte ner så kom också solen fram och nu glimtar den till ganska mycket
underbart!

linnéa jag är besviken på dig. du som lovade. ajajaj.
det är bara min mamma som kommenterar, alla är fegisaar!
jaa , jag ska jobba hela vecka & lite nästa vecka med för er som undrar :)

nu blir det tvätt och laga mat, någon som är sugen på currygryta? mums,

puss


Kommentarer
Postat av: världensbästalinnea'

varför besviken? jag har ju faktiskt börjat igen ;d

okej, för vi snackade lite om sova hos amila och det igår, men det kanske inte blir så lätt att få ihop det denna veckan då :s :b

<3

2009-07-07 @ 20:54:06
Postat av: Mamma

Ha ha ha...förstår att det inte är så ballt om bara morsan kommenterar,men faktum är att många bloggare klagar på just detta att MÅNGA läser men FÅ kommenterar..Bara blogga på säger jag till er alla,många gläds åt era roliga inlägg här.

Fin tapet du har på rummet!!

Älskar dig.Du får komma och äta goda toasts och mackor hos mig när du är ledig.Saknar dig.Puss.Mamma.

2009-07-07 @ 21:26:29
Postat av: pernilla'

svar:

töntlinnéa;dd<3:

-bättre sent än aldrig? ;)

jo men bara säg till så går jag tidigt liksom, har INGA fasta tider. kan gå när jag vill ;dd

<3



mamma: men du är som du är, de går inte att komma undan dig! haha. nej fy! jag hatar toast, de har jag ju aldrig gillat mamma! Puss

2009-07-07 @ 21:54:50
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback