super mario

idag blev det jobb från halv 7 till 3-4.
har nog aldrig jobbat så länge en fredag men varför inte egentligen?
varför slutar man tidigare på fredagar, någon som vet?

när jag kom hem var det raka vägen till min favoritplats , sängen!
sov kanske 1 timme innan MONSTRET a.k.a julia! kom och sa vi skulle åka och bada.
herregud, jag försökte ta ett simtag men resulterade med att jag log på botten haha.
var helt 100 på att jag inte skulle jobba något denna sommaren men nu ska jag tydligen jobba en vecka till.
men hey, vem säger nej till lite extra pengar? Not me.
vädret har varit mycket konstigt idag, först åska som gjorde att fabriken stängdes ner två gånger och nu är det solsken och 27 grader.

mor, den vackra vaackra bilden utan kameran var för dig.
notera sarkasmen.

nu känner jag ljuvliga dofter från köket,
papi grillar grillspett och kryddade hamburgare.
är inte sommaren ljuvlig?

nu är nog samir framme tror jag, I'm counting the days baby! ;dd ♥

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback