sveriges sämsta semesterväder

helloo folket,
kom hem för cirka en timme och slängde av mig kläderna och la mig i badkaret.
underbart skönt att bara ligga där bland alla vaniljbubblor.
veckan i halmstad bjöd inte på sol som jag ville.
vi hade inte helt lysande sol en enda dag!
jag gjorde fuckyou till vädret och bestämmde mig för att bo på stan varje dag.
kanske inte så lyckat för plånboken men jag somnade ialla fall med ett smile på ansiktet.
när jag satte mig på bloglovin' så hade jag 150 olästa inlägg. gud, sånt vill man inte ens ta tag i!
veckan spenderades lite överallt, i halmstad, varberg och ullared ;dd
bilder kommer när jag orkar, så ni får spänt vänta lite mer.
saknar alla vänner och min lilla toyboy!
åhh inget slår känslan av att komma hem och känna lukten av allt sitt eget och ens mjuka säng, eller vad säger ni?
únder tiden, kolla sötingarna i klippet.
puss! ♥


Kommentarer
Postat av: tina

ullared utan mig ? :o

fusk tycker jag .

jag tycker du ska komma hit och leka med mig !

<3

2009-07-27 @ 22:36:05
URL: http://[email protected]

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback