magnificent.

hello!

liseberg igår, vädret var inte det bästa men det regnade bara lite då och då. för det mesta var det uppehåll.
var där med familjen och eftersom 90% av familjen är riktiga fegisar eller har en förklaring på att de inte "klarar av karuseller" så var jag beredd på att åka allt själv men den räddaste av de alla, min bror, överraskade och åkte allt med mig. blev flummerride, colorado, kanonen, balder, uppswinget. ja det usual typ.
och jag som i regel inte struntar i något på liseberg följde med lillasyster upp i parishjulet men jag ska säga att jag var inte så kaxig när maskinen stannade och vi satt högst upp!
däremot fick vi se den där klon alla snackar om, den som U2 har satt upp för deras konsert idag.
hade ialla fall riktigt roligt med familjen, tog inte jätte många bilder utan de blev mest när vi skulle hem men då var jag så trött så jag knappt orkade det heller.

dagen har varit lugn, fick en pysselattack och började fixa mina gamla mappar och min halsbandslåda i rummet.
och sen lite värnamo och handla.

och fick mig en glad överraskning när jag kom hem, Samir har kommit hem!
är lite i chock, han skulle varit hemma sent ikväll men kom redan runt 6!
men en väldigt trevlig chock, kanske blir någon att krama på i helgen förutom lillasysters kramdjur ;dd

och tjejer, vill ni hitta på något så skicka ett sms bara, var längesen alla sågs nu! ;dd

några bilder på liseberg och det vackra göteborg & mina nu pimpade mappar får avsluta dagens inlägg. ikväll blir det mumien på tv!
puss



















Kommentarer
Postat av: LIENE

Älskar Göteborg, min drömstad utan tvekan!



sv: kolla under kategorit "bloggdesign och ps hjälp" där står koden som man ska lägga in i kodmallen och var

Lycka till!

2009-08-01 @ 20:08:53
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: tina

jag vet , eller hur är dom mys !

jag saknar dig . kom hit ! <3

2009-08-01 @ 23:51:27
URL: http://[email protected]

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback