what's up babyyy?

helloo narode! ζ

hemma från jobbet nu & är DYNGSUR
varenda jävla dag har jag tur med vädret!
precis när jag ska gå hem så kommer en amazonflod och drar igenom hillerstorp och de kryddas upp med lite fina blixtrar. och varje dag är jag dum och inte tar med varken paraply eller jacka. äsch , vad har livet mer att bjuda på för citroner? ;dd
idag är det onsdag om jag fattat rätt, yes yes.
dagarna bara blandas ihop när man sitter inne på fabriken.
idag var det premiär på bio med harry potter. skulle gärna gått och sett den, är inte suuperfan av harry potter men filmerna är alltid ett säkert val en regnig lördag. nog sagt , 
är ni ett harry potter fan? :)
om samo 2 dagar har jag semesteer.
eller iallafall i 2 sköna veckor, Gud, blir det inte sol och 40 grader i halmstad och gnosjö då så blir jag pissed off.
har så sett framemot min lilla ledighet så den kan spenderas på stranden. om jag hade velat ha regn och kallt så kunde jag väl likaväl flytta till england?
ge mig sooooool. börjar bli helt knäpp utan solen, cellerna bryts ner i kroppen på mig. har jag bara fel men när man var barn så fick man väl dricka någon dricka med c-vitamin eller nåt om man inte fick tillräckligt med sol? haha jag vet faktiskt inte, är för trött för att tänka ;D
nu ska jag gå och äta ris och vårrullar som min lilla pappa gjort,

pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sanasol hette mirakelmedicinen jag gav er barn när ni var små,och se så friska ni blev!!

Att ha otur med vädret är ärftligt,bara att vänja sig!

Puss.

2009-07-15 @ 19:28:19
Postat av: LIFE BY Marielle

headern bild på the city tjejernas skor?:P loove them



Rösta gärna på min blogg hos idol-Yazmina här: http://yazminaas.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment jag är nr 4, skulle uppskatta det supermycket! Kram & tack på förhand

2009-07-16 @ 01:04:13
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: världensbästalinnea'

om du ville veta, så har jag legat på stranden i falkenberg hela dagen idag, soooooool. nu är hela min familj kräftor. :d;d <3

2009-07-17 @ 22:20:50

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback