working nine to five

klockan 06.11 ringer min syster och skriker jag ska åka och jobba.
no way.
jag somnart om. 07.30 hotar hon mig.
's time for work honey.
låt oss då summera gårdagens kväll/morgon.
jag somnar halv 6 pga av ont i ryggen.
jag får då alltså sova cirka en och en halvtimme den natten.
på jobbet är jag död, om jag tar av glasögonen för minsta sekund så går jag in i en vägg.
jobbar sedan från halv 9 till 5,
oj vad klitschigt.
hela dagen blir katastrof jobbig.
vem fan hade en tanke på jobb när man la sig halv 6?

jag har blivit helt förslappad nu hemma på lovet, orkar inte göra något känns det som.
imorgon är det fredag iaf, lydia du vet vad det är dags för då. Fredagsmysssss!
hoppas inte på allt för lång dag imorgon men vi får se.
nu ska jag färga håret på min syster, jag orkar verkligen inte.
herregud, skåda 2009s frisör entusiast! haha

working nine to five, lalalal :)

mor självklart får jag låta som en knäpp tonåring, är det inte du som säger man ska leva livet till fullo?
at least i lived MY life


puss



Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en tung dag i hettan..Du är duktig som kämpar på.Såklart man ska LEVA HÄR OCH NU!!

ÄNTLIGEN ett vackert kort på en väldigt vacker ung dam..UTAN en kamera mitt i nyllet..Ha ha!!

Älskar dig.Mamma.

2009-07-02 @ 22:53:00

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback