you better work, work, work!

idag blev det en ganska lugn dag, tvättade upp massa saker sen halmstad resan. hatar inte ni det också, att ta tag i 200kilos tvätten efter en resa?
- och om ni undrar hur intervjun gick så gick den braa, eller det känndes så ialla fall. tjejen som intervjuade var nog mer nervös än mig så jag bara babblade på ;dd
min familj har helt plöstligt börjat prata om värsta familje utflykten till liseberg, så imorgon gott folk ska jag till liseberg. har inte varit där på evigheter så ska bli kul. på vädret sa dom de skulle bli regn, narode det är min VANLIGA tur!
tjejer, nu sviker jag er, men vi måste göra något endå! :D
nej nu ska jag fortsätta städa så det blir lite mysigt här inne i mitt rum,
puss ♥

ciara ft. missy elliot - work


Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Pogrammet är helt gratis. Så himla bra den är. :)

Jag är väldigt glad att jag fann den:)

2009-07-29 @ 21:24:42
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback