7th heaven

ni som sett programmet som går på 5:an, 7th heaven.
jag dör på hur perfekt den familjen är, aldrig bråkar dom och bråkar dom så blir dom sams och kramas efter 5 minuter!
hade min familj varit sån hade jag själv gladeligen lämnat över oss till psyket!
missta mig inte, klart man ska vara nära men den familjen är bara för mycket.
tur det är en serie! ;d

nu kommer lite bilder från Skara,


maja på någon rundtur
 





sötunge haha




världens sötaste lillasyster! haha


nu blir det ut att sola i den underbara värmen!
inte ett moln på himmlen,
pusssss


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina bilder.Julia borde köpt det där paraplyet,perfekt när hon cyklar ju..Ha ha!!

Bilden med vattenfontänen kommer jag ihåg från ett annat tillfälle när Tias stod där under..

Söt bild på Majsan.

Var är bilder på dig Pernilla??

Perfekta familjer finns bara på Tv,men det näst bästa är också Ok!

Älskar dig.Mamma

2009-06-25 @ 23:58:12

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback