"before you get married you're dead. DEAD"

kvällsinläggen blir fler och fler till min egna förvåning!
tisdag och idag bestämmde jag mig för att se så många filmer jag orkade på raken med hjärtat,
jag brukar alltid vara sen med nya filmer så nu ni ;dd
blev bl.a Get smart, Bride wars, Marley & me, Mall Cop, Yes Man
inte de nyaste men för mig kan en film från 80-talet vara ny, bara jag inte sett den right? haha
han fick gott stå ut med mina komedi val, inga fighting filmer som han hade valt! ;d ♥

idag var det regn och åska i lilla gnosjö!
konstig omväxling från det fina vädret vi haft men efter regn kommer solsken förhoppningsvis.
har fått lite kommentarer om det verkligen är jag som skriver på bloggen, då alltså från vänner.
Ja det är jag, jag pratar inte såhär i verkligheten men när jag får ett tangetbord framför mig eller ett tomt blad kopplas ett annat språk in. Shit, jag erkännde just att jag blivit skolad.
oh well, inte jordens undergång direkt.
någon credit ska jag väl endå ha för mitt stipendie i svenska? ;D

jag känner bloggen börjar bli tråkig, lägger inte ut personliga bilder knappt.
orkar inte och mitt batteri i kameran är total dött & jag hittar inte laddaren.
överväger starkt att börja med post-it lapparna på tvn igen. ingen dum idé enligt mig själv eftersom jag glömmer det mesta haha.
men ni får gärna säga lite vad ni vill jag ska skriva om, om jag ska ta upp en ny kategori eller något (:
nu orkar jag inte skriva mer just nu ,
puss



Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback