frågestunden

nu tänker då jag ta mig tid att svara på frågorna,
roligt att endå så många svarade men synd de flesta inte skrev sin bloggadress, jag ville ju kolla in era också! . ;dd

okej, here it goes!

frida hjärta kevin:
1. Vad är det bästa du vet och varför?
2. Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle det då vara och varför?
3. Favorit godis?
4. Vad tycker du om min blogg? (fridasjoblom.blogg.se)
5. vilken linje ska du gå på gymnasiet?
svar:
1. det bästa jag vet är min pojkvän och mina kompisar tror jag, jadu, de gör mig glad ;dd
2. om jag bara fick säga en så skulle jag nog välja min egna om man får det haha
3. bublizzar you know de rosa/blåa
4. Jag tycker den verkar rolig, kul att en "liten" blogg får uppmärksamhet och inte bara sthlmbrudarna!
5. Jag ska läsa till frisör på JB

Maja:
1. När åker vi på lördag?! ;P
2. Var i Gnosjö ska jag hoppa av bussen! ;)
3. Vilka blir det som åker?! haha
svar:
1. inte en aning, typ tidigt ;dd
2. furuhall, det är närmast där jag bor. kan visa dig en annan dag
3. du jag sen lillsiss und daddy ;dd

vikkan*:
heeej, jag tke din header är assnygg, hur kom du på den iden?
och hur gammal äe du?
svar:  hej hej vikkan, tack, jadu jag tänkte på sånt som jag gillar ;dd
jag är 16.

MALIN:
hej,
vad kul att du har frågestund, älskar sånt!
jag såg du slutade 9:an och undrar bara om du ska läsa vidare sen och till vad?
PUSS
svar: hej, ja eller hur. Jag ska läsa vidare till frisör på John Bauer-gymnasiet

ermina:
sho, vart bor du?
jag tror jag sett dig någon gång,
svar: jag bor i bondeland a.k.a gnosjö,
kanske det :d

dinmamma:
hoho,
ångrar du någon gång att du gjort något i livet?
svar: ja det gör jag, but who doesn't liksom?

FRIIIDA:
heeej, jag funderar på att starta blogg som du, är det kul?
och hur gammal är du?
vad ska du göra i sommare?
svar:
hej, ja det är väldigt kul, speciellt när man får massa roliga kommentarer :))
jag är 16.
jag ska nog mest ta det lugnt, vara med killen och kompisar.

fashionfan:
hej :D
är det kul med blogg?
vilken är din favoritfärg och favoritfärj?
ha en trevlig sommar!
pusss
svar:hello, ja absolut, favoritfärg är svart. detsamma,

halo:
vad gillar du bäst, godis elle kakorr??
svar: kakor är min bästis haha ;dd

anonym:
vilken färg har din tandborste?
svar: den är lila & vit för tillfället

lovergirl:
vad har du för framtidsplaner,
vad tror du att du gör om 10 år?
kraaam :D:D
svar: jadu, jag vill bli utbildad frisör, förhoppningsvis en framgångsrik sådan ;dd
då är jag 26, då hoppas jag att jag är gift och har barn :)

emma:
haai,
tkr du jag ska färga håret blondt?
xD lol
svar: hej, ja om du passar i det, vet ju inte din färg nu :dd

linn'''':
vilken är din favorit låt just nu & vad brukar du lyssna på för musik och har du något favortidjur? kramiizz
svar: min favoritlåt just nu är justin timberlake ft. esmee denters - casanova & jag brukar lyssna på hiphop men är en alltätare ;dd mitt favoritdjur är nog hund, valparna är så söta.

beapea:
i'm in loooove with din header ;dd
är ny i bloggvärlden, vet du hur bloglovin' funkar?
svar: tack tack, nej du jag har faktiskt ingen aning ;oo

mohammed:
har du kille??
svar: ja, jag har världens finaste också!

sabina:
vad ska du göra i sommar?
hoppas du får fint väder vad du än göt!
svar: jag ska mest ta det lugnt, njuta av ledigheten.
tack detsamma!

anonym:
jordgubb eller hallon?
svar: jordgubb!

anonym:
har du någon favoritgrupp inom musik?
jag älskar pussycat dolls,
kramar (v)
svar: hmm, jag tror inte det. Inte någon favoritgrupp i alla fall ;dd

mamma:
Hej plutt!
Har inte haft tillgång till datan knappt sedan din storebror flyttade in,och nu ser jag hur upprörd du är för att inte just JAG skickat frågor!Håller med föregående talare att det är tveksamt om vi får några svar,men vi får väl alla passa på nu då!
Hade en liten frågestund med vänninor för ett par år sen som hette:-Vad vet du om din tonåring?
Svaret blev att vi visste knappt inget alls.Här ett urval av de frågorna:
1.Vilken är din favoritmat?
2.Vilken låt är bäst i världen tycker du?
3.Favoritfärg?
4.Hur tänker du politiskt?
5.När tror du att du flyttat hemifrån?
6.Hur många barn vill du ha?
7.Vart vill du helst bo?
8.Sommar eller vinter?
9.Morgon eller kvällsmänniska?
10.Vem skulle du inte klara dig utan?
Ps:Den sista lade jag till själva för att du ska svara MIG såklart....Ha ha ha!!
Jag älskar dig.Mamma.
svar:
1.Allt som har med fisk eller kycklig att göra älskar jag!
2. Jadu, bäst i hela världen vet jag inte. Men det får väl bli någon mäktig ballad då, unchained melody :))
3. Svart
4. De som vill ha det bäst för folket hejar jag på,
5. Hmm, efter gymnasiet. 20 kanske,
6. 1-9 ;dd
7. En lite större stad, Göteborg lockar
8. SOMMAR
9. inget av dom, lika trött vad än klockan är!
10. Min familj, du inträknat där, räcker det? :D ♥

nellie:
snygg header :) ställer väl en fråga då, vad är det för bild? haha ;)
svar: tack! haha, det är en bild jag hade på datorn. Vet inte riktigt vart den kommer ifrån :dd

puuh, tror inte att många av mina läsare orkade läsa alla men har man kommenterat så ska jag svara ;dd
nu ska jag gå och laga lite mexicansk mat! puss


Kommentarer
Postat av: Maja ;D

Jag läste faktiskt precis allt,,, haha



Har så himla tråkiiigt höhöh ^^

2009-06-16 @ 17:20:08
Postat av: Mamma

Vad kul med alla frågor och svar.Fick veta mer om dig än jag haft en aning om.Vad bra!! Fler såna inlägg.Älskar dig.Mamma

2009-06-17 @ 11:34:33

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback