game over

nu är det slut.
allt är slut.
finito.
no more school.
det är sommarlov och jag har aldrig sörjt såhär mycket över att få vara ledig.
jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde igår på avslutningsfesten.
det har nog aldrig gjort så ont i mitt lilla hjärta att inse att jag aldrig mer kommer se folk.
det kanske låter dumt men jag kommer inte sakna klasskompisarna så mycket, de jag verkligen är vän med kommer jag träffa igen.
men lärarna , åhh lärarna.
jag kommer aldrig mer få gå till hillerstorpsskolan och höra janne säga : välkommen till en underbar dag i skolan härliga värld. jag kommer aldrig mer se emil trassla och klaga med sladdarna i vårat klassrum.
inget mer sådant.
åh fy, jag blir tårögd nu igen.
jag klarar inte av det här känner jag,
jag vill inte sluta
jag är ännu bara ett barn
jag vill inte lämna boet.
ni kan nog inte förstå, lärarna har blivit ens nya familj, man ser dom i princip varje dag.
och nu, no more, no no more
åhh
snälla skjut av min skalle

Kommentarer
Postat av: väärldensbästalinneaa, :d

nu blir jag snart lite störd på att du bara vill dö hela tiden, jag tänker iallafall inte skjuta dig, sådetså . :):) <3

2009-06-13 @ 16:37:26
Postat av: pernilla'

men huuur ska man komma över sorgen?

jag har dragit för alla mina gardiner och sitter och sörjer i ett svart rum och de kommer jag fortsätta med! oh my god, hur ska detta sluta?

jag är orolig för mig själv!

;s;d<3

2009-06-13 @ 18:39:02
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: väärldensbästalinneaa, :d

okej, detta låter inte så bra faktiskt.

jag blir också lite rädd nu, :s

men efter tina & lydias sak så kommer du vara som en ny människa, det lovar jag . :d

nu jävlar har dom höga förväntningar på sig. :)

<3

2009-06-13 @ 20:51:25
Postat av: väärldensbästalinneaa, :d

okej, detta låter inte så bra faktiskt.

jag blir också lite rädd nu, :s

men efter tina & lydias sak så kommer du vara som en ny människa, det lovar jag . :d

nu jävlar har dom höga förväntningar på sig. :)

<3

2009-06-13 @ 20:51:54
Postat av: Agek

jag vill heller inte sluta skolan - det är mitt liv

jag låter jättegeeky men ändå, vad ska man göra nu liksom! :(

xoxo

2009-06-13 @ 20:56:19
URL: http://agek.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade Pernilla med vänner,det kallas seperationsångest.Den första av många ni ska uppleva...Men LIVET har gett er en grund nu att starta på.Upp till er att ta 1:a steget ut..

Ps:Ni kan ALLTID komma tillbaka och hälsa på i skolan,dom blir jätteglada att se er och höra hur det går.

Älskar dig Apan.

2009-06-14 @ 00:02:37

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback