här ska det vara rubrik tror jag?

vädret är lovelyyyyyy och jag är ute så mycket jag kan.
finns inget underbarare att bara kunna dra på klänning och ballerionor klockan 8 på kvällen och solen fortfarande lyser.
dagarna består mest av solning och slappning, så är det om man är arbetslös ;dd
men jag är hellre arbetslös i detta vädret än att stå på fabrik och förbli vit!

så om nån vill hitta på något så är det bara att höra av sig ;d
nehe nu blir det ut i det fina vädret igen, det är skam att sitta inne nu! haha
pusss

om endå äckelsjöarna såg lite mer ut som kristallvattnet i turkiet! ack ack ack


Kommentarer
Postat av: mamma

Förmodligen inte ens lönt att jag har några förslag,men du vet var jag finns..Älskar dig.Mamma.

2009-06-29 @ 09:41:35

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback