i guess i'm just too young to play with love'

jag läser genom mina inlägg och inser hur dödstråkiga och ledsama de är!
såhär ska det inte vara!
jag är pernilla för gud skull! jag är den som skrattar högst och mest åt allt, även åt mig själv!
jag visste det var illa när linnéa sa att hon var orolig för mig!
så now it's gonna change!
här i gnosjö är det en liten folkfest, det är de enda roliga som händer i gnosjö på hela året. Järnbärardagen.
Ja namnet säger väl allt? ;dd

har alla sommarlov nu?, hur känns det och vad har ni för sommarplaner?

själv så vet jag knappt vad jag ska göra, lite småjobb här och där men det är lov nu och då ska man ta dagen som den kommer. Ligga i sängen till 12 och lägga sig 5, isn't that summer folks?
nai jag vet inte, jag brukar vara den som sover middag(jag menar allvar hahah ;dd) och vaknar 9.

känner att detta inlägget blev lite gladare ialla fall, eller vad säger du linnéa?
(kommer lägga upp bilder av avslutningen och allt det när jag orkar)

puss!


(jag och maja i turkiet 08)

   

Kommentarer
Postat av: Moa S

fan vilka härliga bilder :D och jag älskar din header!

2009-06-13 @ 23:53:18
URL: http://xoxomoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härligt att läsa din glada sida idag.Sommaren och solen vänder tillbaka snart,och du ska ut och göra många roliga saker¨......Jag älskar dig.Mamma.

2009-06-14 @ 00:04:54
Postat av: amilia ks

Spana in hur jag designar om en tråkig anteckningsbok till en rolig och mer personlig på http://miilliisens.blogg.se/2009/june/pyssel-omslag.html#comment :)

2009-06-14 @ 02:35:53
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: pernilla'

moa s: tack, det var helt underbart där nere :) tack! vad roligt att du tycker om den.



mamma: ja, någon gång måste allt få ett slut.



2009-06-14 @ 12:10:39
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: världensbästalinnea'

jaa, lite mer possitivt iallafall, :)

när denna veckan är slut kanske du är normal igen ;d:d

<3

2009-06-15 @ 16:21:56

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback