idag äre ingen vanlig da!

update:
har kommit hem från lite galenkörning i skogen.
idag så är det ingen vanlig dag för idag är det lydias födelsedag hurra hurra hurra!
hoppas du får en riktigt bra dag din galning! :dd
-
när jag kom hem igen fick jag ett oerhört sockersug och kavlade upp armarna och började baka!
och låt mig få det klart,
när jag bakar bakar jag inte en sats negerbollar.
jag bakar dubbla satser muffins, rulltårta , sockerkaka ja you name it!
när man väl håller igång så ska man göra det ordentligt tkr jag! ;d

till något helt annat,
skolavslutningen är om 4 dagar och jag har vita bikinilinjer över hela kroppen.
nämde jag att jag bara ska ha en klänning?
jag ska alltså visa ben och gud vet allt,
såå har bestämmt mig för att testa doves summer glow,
det får bära eller brista, antingen förblir jag vit eller så skiftar jag i gult.
var redo med kameran!
pusss

för er som inte fattade vad jag menade, typ linnéa ;dd haha


Kommentarer
Postat av: världensbästalinnea'

hahahaha,

jag fattar inte? :o ;d;d

<3

2009-06-08 @ 21:58:09
Postat av: Mamma

Det låter inte så nervöst med körningen denna gången,du ser,det går bättre och bättre.

Dove provade jag en gång,men tyckte att den var kladdig.Varför inte testa spraytan?Jag har gjort det några gånger,då jag HATAR att vistas ute om det är för varmt.Och vill man ändå få lite färg så är det ett bra alternativ.Har gjort det i Värnamo tvärs över taxistationen(den vid tågcentralen).Färgen håller upp till 3-4 veckor,

Älskar dig.Puss.Mamma.

2009-06-08 @ 23:15:45
Postat av: pernilla'

linnéa:

jag veeet, bilden var för dig ;dd

<3



mamma: det går frammåt! va? jag visste inte ens det fanns i värnamo, men vill inte bli som en bränd pepparkaka som de flesta ser ut som. Bara lite lätt solbrun,

puss

2009-06-09 @ 11:03:32
Postat av: Mamma

Man blir bara normalt sommarbrun,det är absolut värt att testa.Puss.

2009-06-09 @ 12:13:09

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback