mr right.

frågestunden är fortfarande uppe & ni borde skämmas!( 50 pers har kollat men typ 2 har frågat något,skämms!)
tänkte bara sticka mellan med att litet inlägg


jag pratar inte ofta om min pojkvän här på bloggen, känner att han tillhör mitt privatliv och i bloggen vill man inte avslöja för mycket. man vet aldrig vem som läser, right?
etooo samiiiree! bäst för dig du läser detta nu då slöfock ;dd

what makes him special:
he's the first to notice if something's wrong
he's the one you want to wake up by every single morning
he's the one that makes you feel like a princess
he's the one who treats you right
he's the one who hold up doors for you
he's the one who makes me shudder when he sings
he's the one who make you laugh until you cry
he's the one that buys you roses
that's my guy folks,
 

3 år, helt sjukt vad snabbt tiden går.
känns som igår allting började,
men som man säger, är man lycklig och glad går tiden fort.
baby, can't you sing another song for me? ♥



Kommentarer
Postat av: Samra

Naaw gulliga ni är :)

Hoppas verkligen min lillebror behandlar dig som en prinsessa för det är du värd! Super söt är du och jag är glad att min bror har en sådan flickvän!

Fortsätt ta hand om varandra i Värnamo också..

Kram Samra

2009-06-15 @ 18:37:42
Postat av: Maja

Du,,, det var faktiskt tre som frågade dej saker,,, men man får ju aldrig reda på svaren jue ;);)

2009-06-15 @ 22:36:10
Postat av: Anonym

samra: aw tack, ja jag hoppas allt kommer fortsätta såhär. Tack för du är så snäll, kram

maja: haha men dom kommer snart!, nu är det ju asmkt som skrivit men ingen vill ju skriva deras bloggadress ;dd

2009-06-15 @ 22:44:12
Postat av: Mamma

Hej plutt!

Har inte haft tillgång till datan knappt sedan din storebror flyttade in,och nu ser jag hur upprörd du är för att inte just JAG skickat frågor!Håller med föregående talare att det är tveksamt om vi får några svar,men vi får väl alla passa på nu då!

Hade en liten frågestund med vänninor för ett par år sen som hette:-Vad vet du om din tonåring?

Svaret blev att vi visste knappt inget alls.Här ett urval av de frågorna:

1.Vilken är din favoritmat?

2.Vilken låt är bäst i världen tycker du?

3.Favoritfärg?

4.Hur tänker du politiskt?

5.När tror du att du flyttat hemifrån?

6.Hur många barn vill du ha?

7.Vart vill du helst bo?

8.Sommar eller vinter?

9.Morgon eller kvällsmänniska?

10.Vem skulle du inte klara dig utan?

Ps:Den sista lade jag till själva för att du ska svara MIG såklart....Ha ha ha!!

Jag älskar dig.Mamma.

2009-06-16 @ 10:44:37
Postat av: nellie

snygg header :) ställer väl en fråga då, vad är det för bild? haha ;)

2009-06-16 @ 11:50:59
URL: http://newa.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback