sims

idag gick jag min sista riktiga skoldag i skolan,
börjar redan bli blödig om att jag inte kommer träffa lärarna eller vissa vänner mer.
imorgon bli det äventyrsbad för hela slanten,
förra gången jag skulle ge mig in i vågorna fick jag x-antal kallsupar och drunknade ungefär! gud, vad har jag gett mig in på?
idag hoppades jag få köpa en ny söt bikini men icke!
det enda som inte var utplockat var en överdel.
jag köpte den endå.
den var ganska söt, svart vanlig med volang och ett guldsmycke i mitten.
jag har inte längre något att göra på dagarna när mitt helvetesprojekt inte tar upp varenda minut av tankarna.
så nu är mitt nya intresse sims!
ni vet spelet där man kan göra familjer, de med en grön kristall över huvudet.
jag vet jag är 16 och att man inte spelar dataspel om man inte är världens supernörd.
meen ack som jag älskar att spela sims 2 spelet,! Det är ett kul tidsfördriv om man inte har något att göra.
sims 3 har nu kommit ut men för att bevisa att jag inte är en übertönt så håller jag mig till de föråldrade sims 2 ;dd
nu blir det att äta lite kycklingkebab!
puss


bal 09 GKC

   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha...Du och bad har aldrig kommit riktigt överens,du är mest tjejen som ska hålla till på stranden.VADÅ SIMS??Det var ju nu du skulle ha tid för åtsidosatta relationer,vänner,familj.Vi ser alla fram emot ditt sällskap.Åk till Majsan i Halmstad för guds skull..sommaren kommer till helgen igen,ni kan bara ligga och slappa på beachen.(Allvarligt talat Maja,om hon inte lyckas väcka sina livsandar så flyttar JAG till dig istället).....LOVE!! Mamma

2009-06-10 @ 08:29:51
Postat av: tina

pernilla det gör inget . vi vet alla att du är lite töntig egentligen . men vi tycker om dig extremt mycket ändå :))pusss ! ♥

2009-06-10 @ 20:05:46
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback