studentfest

idag blev det studentfest för min kusin elizabeth!
egentligen har jag inte tid att blogga men jag har ett avbrott i pluggandet nu.
idag är det sveriges nationaldag och jag har faktiskt inte en aning om varför,
oj då.
något som är kul att nästan hela min släkt kallar mig en plugghäst,
hade dom sagt det till mina kompisar hade de nog skrattat och undrat om de pratade om pernilla verkligen.
jag vet inte hur både mina vänner & min släkt kan ha fått så skilda intryck av mig,
själv säger jag att jag INTE är det.
förresten, om man beställer hem saker från ex. H&M, vet någon hur lång tid det tar att få hem sakerna?
jag är i desperat behov av bikini tills på onsdag! ;o
då blir det äventyrsbad med skoolan.
har jag nämnt att jag hatar att bada?
när jag menar bada sitter jag i bubbelpoolen ;d

- nu ska jag nog fortsätta med mitt grymt tråkiga arbete.
jag håller på att skriva en vetenskaplig rapport om kalla kriget.
snälla nån.

godnatt!

be mine or die!



Kommentarer
Postat av: Mamma

ha ha ha...kanske inte så konstigt att vi kallar dig plugghäst,eftersom varje gång någon har ett aktivitets-tips tackar du nej eftersom du måste plugga till det ena eller det andra.Fast snart tar ju alla dom ursäkterna slut,då sommarlovet är på väg med stora steg.Skönt,eller hur? Vi ser alla fram emot att få umgås med dig,både familj,släkt och vänner.

Älskar dig.

Mamma.

2009-06-07 @ 19:12:48

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback