tell jesus the bitch is back!

home sweet home,
eller tja, kom hem igår men då var jag döööödstrött.
jag lovade mig själv att inte handla för mycket men när jag skulle hem så kunde jag inte ens stänga väskan.
den fick ligga i bagaget helt öppen.
har tagit massa bilder men orkar inte ladda upp alla.
som ni ser hade vi både tur och otur med vädret, första kvällen var vi på grönan och då var det jätte fint väder men andra och tredje så regnade det men i didn't care för då var det shoppingsdags!
blev mysig avslutningsmiddag, och bio och massa kul.
hade skitkul i sthlm, behövde något sådant avbrott i den trista vardagen..
orkar inte ladda upp alla 300 bilder, nu ska jag se the hills!
puss


i had forgot how beautiful stockholm was!



vi hittade en dalahäst, notera mitt uppskrapade blodiga knä. jag sjunger i belive in miracles, where you from you sexy thing i mitten av sthlm och trillar rakt på en trappa. första dagen. tack tack.



på grönan, årets nyhet insaine. jag har inte ord att beskriva hur hemsk den var, det enda jag skrek till linnéa var att jag ville hon skulle döda mig!


avslutningsmiddag med klassen, några från klassen.


gamla stan


jag hittade nya älsklingar på gallerian!!


Kommentarer
Postat av: världensbästalinnea'

har ju faktiskt lovat att kommentera, så ska försöka vara duktig nu. :d

stockholm va myyys, även om du försvann lite ;d

och väldigt fina bilder du har lagt ut, dalahästbilderna är bäst. :);)

<3

2009-06-04 @ 21:08:39
Postat av: Mamma

Vadå försvann???

Kan det ha varit så att Prins Carl Philip faktiskt såg mina tips på Facebook?

Isåfall får jag steka på några prinskorvar om du har honom med dig hem till byhålan!!

Du verkar passa i Stockholm för den delen.

Glad att du hade roligt.

Älskar dig.Mamma.

2009-06-05 @ 08:35:34

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback