sånt är livet.

vädret är fortfarande fin fint,
och jag blir riktigt trött på sådant folk som först klagar på att det är varmt och jobbigt och sedan klagar de också när de är regn. vad vill de ha för väder egentligen kan man ju undra?

jag sitter med min trogna vän mineralvatten flaskan!
jag kan erkänna att jag är en missbrukare av detta, och speciellt nu när det är såhär underbart väder ute.
om 3 dagar åker Samir och då är det bäst att mina tjejkompisar håller mig upptagna annars blir det många dar i ett mörkt instängt rum!
nu ska jag se det nya landet på 1:an som jag tror jag sett redan 10 gånger men pappa insisterar.
ur hörlorarna spelas den bästa varje solig timme,
can't get enough!



Kommentarer
Postat av: Mamma

JAG DÖÖÖÖR som vanligt när det är mer än 20 grader.Jobbade på Kristinastugan hela helgen och trodde att jag skulle avlida bland 9 heta våffeljärn...Men på kvällarna är det mysigt!

2009-06-29 @ 21:48:07

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback