Guten Tag! Dann kann ich nicht mehr, ;d

igår var jag sugen på skolan,
var fick jag dom dumma tankarna ifrån?
jag grämer mig såå över vädret, bara
att titta ut får mig att nästan kollapsa av fasa.
-
det som står högst upp just nu över min "jag orkar inte" lista måste vara
tyska provet med bisats. wihoo! eller inte.
mor och far, huur kan ni ha straffat mig med såhär dåliga gener?
jag är nog sämst i världen på tyska.
-
jag känner att jag måste börja träna något igen,
klarar inte av att vara såhär rastlös.
min lista blir allt längre och längre, ridning, tennis, fotboll, handboll.
vad kommer härnäst?
-
idag vill jag bara begrava mig själv i sängen och sova minst 10 veckor,
iaf tills påsklovet ;d
& idag saknar jag sommaren mer än vanligt.




Kommentarer
Postat av: malin

pernilla du är inte ensam om att få de dåliga generna!

2009-03-17 @ 20:22:30
URL: http://londondreams.blogg.se/
Postat av: pernilla

till anonym: känner du mig väl vem du nu än är så vet du att jag inte ger upp för ingenting. Jag kämpar för allt jag vill & jag förtjänar allt jag kämpar för. världen hade sett rätt tråkig ut om alla gav upp, men du vet inget om mig så auf wiedersehen och ha ett bra liv!

2009-03-18 @ 12:18:08

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback