i'll be comming home, wait for me, wait for me

oh my loooooove, my daaaaarling!
i've hungerd for you tooooooutch!



INGET , INGEEET
slår dom riktigt gamla låtarna.
Jag har nu sett ghostfilmen 10 gånger BARA för låten när demi och patrick står så fint och dansar till världens bästa unchained melody! Pappa måste tro jag blivit galnare än vanligt när jag står upp och dansar med och ylar samtidigt som righteous brothers. "I need your love" När han träffar dom där riktigt mäktiga tonerna så ska jag säga att då är inte tårarna långt borta!

Konstigt kan ni tänka när jag nu är en tjej som mest uppskattar dagens hiphop/rap ,
men jag skulle inte byta domma gamla guldlåtarna för någon hiphop i världen!

jag sätter nu på unchained melody för 984860 gången och drömmer mig tillbaka, puss och hej! ♣


Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig musik !!!!

2009-03-14 @ 16:27:30
Postat av: Maja

Bästa låten ever!!! ^^ <3

2009-03-14 @ 19:25:54
Postat av: pernilla

anonym: okej, du får tycka vad du vill ;d



maja: erkänn! värsta känslan och allt ;d <3

2009-03-14 @ 19:38:47
Postat av: Mamma

Håller med er musiclovers.En fantastisk låt...Nu är jag ju såld på Elvis i alla väder,så jag älskar hans version av låten.För övrigt behöver vi tjejer Ghost-filmer i massor för att glädja våra hjärtan.Ps:Tror inte en sekund att det gick dåligt på ditt nationella prov.Du har självförtroende med dina skolarbeten som en blind daggmask....Älskar dig.Mamma.

2009-03-15 @ 10:20:21

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback