i'm gonna dance with somebody. i'm gonna sing it all night long.

Jag sitter och läser min systers brev från utlandet.
jag fattar inte hur ett enda a4 kan få en att uppleva 10 känslor på samma gång.
kan bara sammafatta med att jag saknar dig förbannat mycket malin.

måndag och jag är lika nyfiken på värden som en strumpa skulle vara,
snälla låt mig få soova. Jag orkar inte med skolan just nu, så frft en tuff ´vecka är över & man tänker man får pusta ut med en lugn vecka kommer SURPRISE! en ännu värre. suck.

nu ska jag äta pannkakor och tycka lite synd om mig själv, det är ju faktiskt snö ute. Då sörjer man.!


Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar er oxå, men det är mindre än 3 månader tills jag kommer hem igen, tänk jag har redan varit borta ett halvår!!

<33

2009-03-04 @ 10:29:02
Postat av: Maja ;D

ÅÅ jag vill också ha pannkaka, ;D haha, både den man kan äta och den man kan krama ;D <33

2009-03-04 @ 11:37:08

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback