jag lever för solen, jag lever för skrattet

jag blickar ut över förödelsen. SNÖ
hjärtat krossas nästan, på morgonen är det vår ute och nu kom vintern igen.
jag misströstar lite genom att trycka i mig en nybakt choklad muffins och ser grey's anatomy.
imorgon är det the big day, nationella.
jag minns inte ens att jag var såhär nervös när vi hade nationella i svenska,
efter den pressen så är i stort sett 9an avklarad, förhoppningsvis med välförtjänta betyg.
veckorna bara rinner förbi just nu, jag minns knappt vad det är för dag mer.
man är för upptagen för att tänka, för upptagen att andas..
åt vårrullar idag, funderat på varför det egentligen heter vårrullar?
vår då tänker ju jag typ månaden, jaja jag ska inte tänka mer för jag lär bli irriterad om jag inte fattar ;d

bild; lagerhouse i hstad , världens roligaste affär. prylar upp till väggarna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller alla tummar inför morgondagen!!!Du har rätt,snön vräker ner...och våren fick lite snopet ställa sig bakom hörnet och skämmas...Vill bara PÅMINNA våren om att jag ska besiktiga min motorcykel den 27:e Mars!!!!Älskar dig.Mamma.

2009-03-12 @ 18:12:10
Postat av: Maja ;D

Haha, hoppas allt gick bra på provet, ;D för mig gick det skiiit,

Nu får du allt snart skicka bilderna från vår underbara helg, Saknar dej som fan ;D

2009-03-13 @ 14:58:29

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback