lycka

idag är tyvärr inte vädret på topp som det har varit de senaste dagarna men jag är tacksam för den lilla sol man ens får här nere i island.
alltså, vem är det egentligen som bestämmer skönhetsidealen i världen? bara undrar liksom.
blev lite värnamo och småshopping idag, fun
någon som var mindre kul var den vackra kommentaren jag fick av en medelålderskvinna inne på H&M
jag står helt lugnt och tittar på tröjor och en kvinna kommer helt plötsligt fram
-
hon; ursäkta vad kostar domma byxorna?
jag; förlåt men jag jobbar inte här ;d
hon; jo men jag har sett dig här innan tror jag
jag; ja jag har varit här men jag jobbar inte här, jag är lite för ung för det haha
hon; haha nej då, du är ju minst 23 så varför inte?
jag; ursäkta men jag är bara 16 år och nu måste jag faktiskt gå!
-
HAHAHAHAHAHAHA
jag kan INTE fatta att detta jämt händer mig! Ser jag så förbannat gammal ut?
menar nu inte att 23 åringar är gamla men jag är 16 och vill helst inte se ut som 23 än.
jag kunde fatta om hon var gammal tant men hon var säkert bara runt 40 års åldern.
herregud.


Kommentarer
Postat av: Maja ;D

MOhahaha kan du gott ha ;D;D <3

2009-03-20 @ 17:29:33

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback