Mexicanapasta.

sitter just nu och ser reprisen av "vårt bröllop i era händer",
fattar ingte riktigt grejen med hela saken. Jag hade aldrig klarat låta min släkt planera allt,
jag är ju ett planeringsfreak så jag hade aldrig klarat att inte få göra något alls.

någon som såg premiären av robinson igår?
jag tyckte det var skittråkigt, fan hela gänget är ju 08or som är snobbiga golfintruktörer eller typ läkare.
inget kul alls, jag vill ha drama.

vädret är nu inte längre på min sida, jag som tänkte slänga vantarna och mössan men icke.
nu är svenska np avklarade, -sten lyfter från hjärtat-
nu är bara uppsatsen i engelska kvar. ojoj

nu tänkte jag rymma till syster i london där dom har värsta vårvädret,
gee meeej.
nu ska jag gå och laga lite mexicana mat till musik av robbie williams. ◊

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag säger bara en sak,víll du ha drama så åk Cinderellabågten till Finland...My Godness!!

Älskar dig.

2009-03-22 @ 22:29:38

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback