skrattet sägs vara den kortaste vägen mellan två människor.

jag ska erkänna,
jag sitter på facebook och jag har ingen aning om varför! haha
detta verkar vara det nya bdb men jag fattar absolut ingenting där.
idag är det måndag och det var intee lätt att komma upp till skolan imorse ska jag säga dig.
vädret är så himla tråkigt just nu, grått överallt.

och i veckan har vi våra nationella i engelska
& jag är nervös.
nog för man ´var för svenska, tänk då för ett helt annat språk.
vissa av vännerna har fått reda på gymnasievalet & alla har hittills varit nöjd,
nu vill jag gärna få reda på mitt med! ;d

ingen har väl missat gorgeooooous vivienne westwood?

  

Kommentarer
Postat av: syster

lycka till på nationella, det kommer gå bra ;D

2009-03-10 @ 10:18:58
URL: http://londondreams.blogg.se/
Postat av: Mamma

Såklart det kommer att gå bra,du är ju jätteduktig i skolan.Meddela så fort du får besked.Saknar dig..Älskar dig.Mamma.

2009-03-11 @ 12:56:08

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback