ibland blir det knas.

& ibland har jag tråkigt på kvällen.
svaren förvånar en & får en till skratt, jag gjorde detta helt seriöst endå blev det såhär tok ;d
testa!

-

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan (samma låt kan komma flera gånger)
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag? Rehab
2. Kommer du komma långt i livet? måndagsbarn
3. Hur ser dina vänner dej? okuj me care
4. Kommer du gifta dej? sky is the limit
5. Vad är ditt livs themesong? zemlja ljubavi
6. Vad är ditt livs historia? on fire
7. Hur är skolan för dej? no one on the corner has swagger like us
8. Hur kan du komma framåt i livet? zapisano je u vremenu
9. Hur kommer imorgon vara?  on fire
10. Vad är det bästa med dina vänner? izdajice
11. Vad finns i lager för nästa vecka? love games
12. Vilken låt beskriver dig bäst? poker face
13. Hur är det med ditt liv? live your life
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? kafana na balkanu
15. Hur ser världen dig som? hot n' cold
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? bambus
17. Vad tycker dina vänner om dig? broken strings
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? beautiful
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? whatever you like(dirty)
20. Har du en djup och mörk hemlighet? secret life
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? in a circle
22. Hur kan jag göra mig själv glad? diva
23. Kommer jag någonsin ha barn? dal ona zna
24. Vad är några bra tips till mej? love lockdown
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? if i were a boy
26. Vad är min danssång? unstoppable


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback