baby boy

jag är så förbannat glad, jag kan inte sluta skratta.
alla på bussen glodde men tji åt dom för på min glada dag tänker jag inte vara tyst!

jag vet nu vad jag ska vara på spexfotot! :ddd
HIPPIE!
självklart kan jag vara dt, vf tänkte jag inte på det innan? :D
nu ska jag bara ner och russla i gaderoben efter hippeoutfits !
mamma, har inte du något sådant?
du som levde på den tiden ;)

GLÖM INTE EUROVISION SONG CONTEST SEMIFINAL 1 IDAG!!!
HEJA ISLAND, BOSNIEN, TURKIET PORTUGAL & FINLAND! HEJA HEJA!!
(absolut inte sverige ;d)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha!! Allt jag har i garderoben är ifrån stenåldern,det är bara att välja och vraka..

Älskar dig.

Mamma.



2009-05-12 @ 20:40:09
Postat av: Anonym

Antar att du hoppas jämnfota Pernilla...Ha ha!!Du fick ju med Alla dina Favoriter.Grattis Turkiet,Portugal,Finland,Bosnien,Island.Och(Sverige,fast du inte tyckte det)Puss.Mamma

2009-05-12 @ 22:59:55
Postat av: Mamma

Bäst jag korrigerar mitt misstag innan stavningspolisen dyker upp...Hoppas,skulle såklart vara Hoppar.Sorry!

2009-05-13 @ 08:17:33

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback