brist på fantasi.

idag såg jag något mysko på bussen, en kvinna i kanske 40 årsåldern.
med tandställning!
är det normalt eller har jag bara misat att medelålders kvinnor också har räls och allt vad det heter?
hon såg iaf väldigt komisk ut, haha.

idag ska jag och se på det dödande TRÅKIGA skolvarvet som gnosjö tvingar på alla barn från 1an till 9an.
iår springer min lillasyster för första gången.
jag får upp sånna fina minnen av min bror i colorado keps(ej vikt skärm utan helt platt!! hahaha)
min syster röd som en kräfta och typ sist av alla.
och jag som typ trycker i mig 2 glassar precis efter jag sprungit.
herregud.
familjen som Gud glömmde hahah.

idag har vi andra delen av nationella i matte & det gick väl helt okej.
imorgon skriver jag den tredje delen och den är jag nervös för.

nehe,  nu måste jag förbereda mig mentalt så jag inte börjar trycka i mig glassar så fort jag kommer dit!!


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha skolvarvet in my heart!

pernilla du glomde visst att namna din placering, du och jag var lika duktiga! hahaah

lycka till med proivet.

2009-05-05 @ 16:40:17
Postat av: Mamma

Ha ha ha ha ha...Jag ska leta upp gamla bilder från era skolvarv.Förresten så finns det inspelade lopp på era dvdfilmer..

Vill bara belysa Julias 8:e plats(som hon nu har bestämt sig för att det blev)

Ska minnas hennes glädje och förvåning när jag visade henne resultat-tavlan...

-jag kan inte fatta att jag sprang så bra,jag tyckte att jättemånga var före mig!!!

Ps:Alla utom 4 VAR före henne,men alla barnen som deltagit i loppet hade delats upp i pojk och flickresultat-grupper,därför blev hon 8:a..av flickorna..Ds.

Den som avslöjar det för min lilla supersprinter ska få spö av mig.

Jag älskar Illan som har ett skratt som smittar.

Jag älskar Julia som tror på sig själva.

Jag älskar Malin som har underbar humor.

Jag älskar Mattias som håller ihop sina syskon.

Jag älskar Niklas för att han går sin egen väg.

jag älskar er alla så mycket.

Lycka till på provet Pernilla.

Mamma.

2009-05-05 @ 22:38:15

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback