helg

freeedag och sol ute
idag satte jag mig för första gången i en bil och körde på riktigt!!
uuuuhh va scary dt va!
sån känsla som det pirra ,
blev så svett i händerna när en brandbil kom bakom mig att ratten åkte hur som helst.
körde bara upp på en trottoar en gång!! ;dd
blinkade både höger och vänster i gnosjös centralrondell hahah
fy vad pinsamt dt var.
jag sa ju dt, akta er när jag är ute! ;D

förresten så är jag lite halvledsen,
i gnosjö händer inte ett skit.
nu vet jag exakt vad jag hade gjort om jag hade bott i kristusstorp,
träffat några vänner, njutit av solen och kollat på fotboll.
det är äkta vår / sommar här.
men neeej, nu sitter jag ensam i gnosjö och heckar!
synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Maja

Gud va fint du har gjort det på bloggen :D:D Jag tkr faktiskt synd om dej,, här i Halmstad skiner solen idag och jag ska ner till havet och soola ;D Hade varit roligare om du var här <3<3

2009-05-30 @ 10:02:10
Postat av: Anonym

2009-05-30 @ 11:24:44
Postat av: Mamma

Varfför sitter du i Gnosjö då??

Kom till Hillerstorp och umgås med vänner,kolla fotboll och bara ha skoj.Ta buss,Vi kan köra hem dig!! Vad väntar du på??Älskar dig.Mamma.

2009-05-30 @ 21:53:26
Postat av: Mamma

Ha ha..låter livsfarligt med dig i bil,men det kommer att gå bättre och bättre.Sms:a när du ska ut så vi andra kan gå in!!! Ha ha ha!!

2009-05-30 @ 21:55:48

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback