i'm so 300and8, your so 2000and late!

update:
mår lite bättre !
försöker hitta alla mina miljoner saker som jag ska ha med mig till stockholm imorgon.
packningen går sam vanligt skit, no way in hell att det ska få plats i min lilla lilla väska.
men eftersom alla förväntar sig att jag ska komma med 10 väskor vill jag överraska dom, men den planen kommer mycket snart gå sönder precis som den lilla väskan!
jag checkade nyss vädret och vi ska få lika fint som idag, yeees tänkte jag eftersom vi ska på grönan imorgon bl.a
på tisdag skulle det regna, det gör inget faktiskt får då står det shopping på schemat!!
nehe, jag behöver fortsätta med packningen nu.
puss!

lyssna och njut, boom boom boooooom


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni alla på skolresan får några underbara dagar att minnas.Känner jag dig rätt får du KÖPA en extra väska i Stockholm för att få med allt hem som du tänker köpa där...Ha ha!!

Älskar dig.Mamma.

2009-06-01 @ 09:03:52
Postat av: Maja

Hoppas ni får det suuperbra i Sthlm,, utan mig :(:( ,men jag älskar dej ändå ^^ kramaar <3

2009-06-01 @ 15:14:07

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback