jag har en tråkig lördag så här kommer en tråkig lista!

Lovar du att vara ärlig? Yes box
Du heter: Pernilla
Smeknamn: Illan, apan, nutta, pennan, massa
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen
Beroende av: mycket!
Vad tror folk om dig? många tror att jag är lite bitchig har jag hört
Stämmer det? absolut inte!  men jag kan väl verka annorlunda mot folk jag inte känner
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? jaduu, ingen aning faktiskt
Hur imponerar man på dig? var dig själv bara, det är bäst
Brukar du skratta för dig själv? alltid! jag har sämst humor
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "okeej, men vi ses då."
Var bor du? Gnosjö
Trivs du där? vill till större stad, men ja
Äger du några Converse? Japp
Sprit, cider, vin eller öl: inget av dom
Brukar du bli för full: aldrig
Är du allergisk mot något: tomatkärnor?
Har du haft sex idag: nej du
Hur svarar du i mobilen: bros på , om det är dolt halloååå? om det är någon så , hej
Vem ringde du senast? hmm, lillasyster?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  "panilla, när börjar roomservice?? okej"
Antal timmar sömn inatt: 9
Sov du ensam: inte utan min nalle! :)
Brukar du komma i tid: nästan alltid, vill inte folk ska vänta
När mår du bra: när någon gör mig glad
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: mja, halvledsen
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: vad ska man tycka egentligen?
Vad saknar du: min kille
Hade du en bra kväll igår: absolut
Favorit dryck på morgonen: MINERALVATTEN!
Rakar du benen: yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: efter 10
Är du blyg? i början, men aldrig sen
Sysslar du med någon idrott: inte längree :(
Vill du hellre ha mail än brev: mail tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Har du spytt offentligt: yepp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: i don't know, raka sig kanske? :) 
Är du nöjd med ditt liv? jadå
Är du bortskämd: mja, lite kanske men jag vet också att man inte får något gratis här i världen
Vad gör du i morgon: sover hoppas jag!
Vad är det värsta du vet? hm, regn?
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jadu, vet inte någon just nu
Vad längtar du till? SOMMAREN
Har du bra vänner och äkta vänskap? dom bästa
Vad använder du för shampoo? just nu garnier
Vad är det finaste du fått? massa saker
En speciell dag du minns: 8/9 07
Hur gammal är du: 16 och en halv ;)
Tycker du om någon just nu: ja
Du samlar på: väskor
Gröna eller röda äppeln: BARA gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Gillar du golf: omg nej
Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu:  nej, har nästan aldrig det
När grät du senast: förra veckan?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, dela med mig till släkten
Bär du glasögon eller linser: inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej inte speciellt, kläderna gör inte personen. personen gör kläderna
När går du upp ur sängen en helgmorgon: inte tidigt
Har du piercing: Öronen bara.
Vill du gifta dig: absolut
Vill du ha barn: off course
Solar du ofta: när solen är framme är jag det
Är du bra på att laga mat: bros på vem du frågar ;d
Är du flygrädd: nepp
Hur vig är du: jadu, som en ikea stol ungefär
Är du musikalisk? inte det minsta
Vad dricker du helst när du är törstig: mineralvatten
Vilken är din favoritglass: cornetto classico
Tror du på ett liv efter döden: jag vet inte
Tycker du om sushi: aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film: allt som finns i närheten
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck:  som bara den
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och, om man nu kan vara det
Vilken ögonfärg har du: mellanbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: aldrig
Hur ofta tränar/motionerar du: inte så ofta som jag vill
Senaste låt du hörde: bistra vodaaaa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha!! Vilket kul test,nu vet jag en hel massa saker om dig.Imorgon kommer solen,tur att vi köpt trädgårdsmöbler idag så man är beredd.

Älskar dig.

Mamma.

2009-05-09 @ 23:32:44
Postat av: Maja

Tkr lätt att du ska ta och flytta till mej ^^ <3

2009-05-10 @ 13:54:44

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback