konfirmation

idag var det 27 grader ut, jag kunde solat och blivit snygg som en pepparkaka.
men självklart var jag TVUNGEN att sitta i en kyrka heela dagen och lyssna på en konfirmation.
snälla döda mig.
min syster har förövrigt kommit hem från knarkengland,
och hon är densamma.
behöver jag tillägga att hon har en helt nu gaderob?
om jag säger såhär, kläderna ni ser på mig är förmodligen snodda av henne ;d
ikväll är det final i robinson, vet inte riktigt vem jag hejar på bara inte ellinor vinner.

åhh, är så sugen på bublizzar, ni vet de blå/rosa sura godisflaskorna. åhh mitt absoluta favoritgodis!
skulle kunna leva på dom.
nu ska jag allt cykla och köpa mig minst 3 kg bublizzar, puss

(btw, gillar ni min nya design? ;d (kan inte se den själv)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det första jag tänkte när jag såg din nya design på sidan var:Det är SÅ du.Med skor och allt,Verkligen jättefint.Men vafför kan du inte se den själva?

Kyrkan...ja,det kanske inte är det roligaste,men vissa plikter måste man ju göra.Och det är väl ett trevligt tillfälle att träffa släkten,det händer ju inte så ofta annars(som tur är kanske).

Jo du,nu är Maoui hemma igen.Hurra!!

Julia sa att det var stökigt på hennes(Julias)rum nu!!Ha ha!!

Skolresa på Måndag?

Älskar dig.Mamma.

2009-05-30 @ 22:00:47

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback