miss seka beka

på onsdag har vi spexfoto i skolan. suck.
jag har ingeen aning om vad jag ska vara,
my & linnéa, glöööm att jag är uteliggare! haha
jag kommer vara helt dissad på kortet så
nu vill jag att ni ger mig fööörslag på vad jag kan vara!
vad som helst! ;d

imorgon är första semi-finalen i ESC och jag ska inte röra mig en sekund ur soffan imorgon!
nu ska jag faktiskt gå & titta på spårlöst och drömma mig bort.
ibland önskar jag att jag var född i vilket annat land som helst förutom i skandinavien.
skandinavien är så förbannat "lätt & lagom" och "nej jag har inte åsikter!"- land
att jag bara vill spy på allt.
jag är en sann färgsprudlande trumm folksdans- flicka.
jag tror nu alla tappat vad jag försökt säga haha ;D
struntsamma!
jag lyssnar på min favorit miss seka beka som jag kallar henne och njuuuter.
auf wiedersehen!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan ju vara Posh Beckham vet jag,du liknar ju henne.Älskar dig.Mamma.

2009-05-11 @ 21:49:54
Postat av: världensbästalinnea'

joooooo, uteliggareuteliggareuteliggare. :);)

annars får du vara en säl :d

<3

2009-05-11 @ 21:51:12
Postat av: penilla'

mamma: hahah det var nog den person jag är minst lik i hela världen! varför skulle jag vilja vara henne? hahaha. Puss



linnéa: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, jag dooooog när jag såg säl ;dddddd hahahahah du är bäst.

<3

2009-05-11 @ 21:54:23
Postat av: ALICIA - shopping & foto

var ett gäng som är hela spice girls ;)

2009-05-11 @ 22:05:07
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback