no shame at all.

igår träffade jag min kära vän maja, synd att det bara var ett kort besök men om 2 veckor kommer du ju igen ;d
jag kan inte noooog förklara för er hur mycket jag har att göra veckan som kommer.
sista veckan innan betygen sätts och varje dag har jag minst 2 saker att göra, antingen inlämning prov eller redovisning.
jag är så sjukt skoltrött så det finns inte.
jag borde skriva på mitt romanprojekt men vem fan orkar det?

för övrigt så idag är det Nästan fint väder i gnosjö.
jag lär vara vitast på alla stränder i världens även om de är på nordpolen!

skåda NÅGRA av sakerna som ska in NÄSTA vecka.
men stor betoning på NÅGRA.
döda mig nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses lilla vän,du behöver verkligen sommarlov...

Men nu är det snart över hjärtat.

Förresten,varför ska du göra simprov??

Jag älskar dig...

Mamma.

2009-05-24 @ 22:03:25

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback