nu längtar man till turkiet!









jag har nu skrivit klar min soanalalys, gjort klar mitt lägenhetsprojekt.
fixat simprovet, snart klar med romanprojektet.
klar med tyskainlämningen.
klar med engelskaarbetet, börjat läsa på noprovet.
betalat avslutningsmiddagen och skrivit en packlista till stockholm.
stenen från mina tunga tunga axlar släpper långsamt!

har nu bara kvar:
noprov på nervsystemet
soprojekt om kalla kriget
tyska muntligt
tyska redovisning
romanprojektet

högen med läxor minskar sakta men säkert
och det gör klumpen i magen också!
nu börjar allting kännas lättare och skönare.
hade betygsnack och fick betyg som man inte alls var beredd på,
riktigt arg, men jag fokuserar på de viktiga ämnena.
efter 9an slängs mina betyg och jag ska satsa på gymnasiet.
jag behöver förändring nu bara.

planerar att ha riktigt roligt i stockholm, om inte
så gör det inget för jag slutar denna skolan snart endå! ;d
nästa bekymmer;
avslutningskläder!! :s


Kommentarer
Postat av: Anonym

va duktig du är min stora lillasyster!

jag är stolt över dig!

2009-05-27 @ 21:18:00
Postat av: Mamma

Ja,vi är alla så stolta över dig lilla Apan.Häng i,snart sommarlov.

Älskar dig.Mamma

2009-05-27 @ 21:28:35

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback