om du bara vore dig själv.

jag har hela dagen gått runt och trott det varit söndag så blev helt tjurig när jag fick veta det var måndag.
hatar måndagar nu när inför eurovison är slut. jag räknar dagarna till nästa års final.

jag är fortfarande ett nervvrak inför veckan i skolan.
funderar starkt på att bara strunta i skolan,
jag tänker ofta hur folk helt kan släppa skolan,
skita i läxorna och bara liksom who gives a damn?
men jag har aldrig kunnat det.

ser på 2and a half man
alan pratar om gravida kvinnor  & hur han tkr dom är vackra.
har tänkt på det med, kvinnor som har en fin stor mage är riktigt söta.

nu skiter jag i livet en stund till.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat mitt.Ibland har man lov att skita i allt och stoppa i sig ett kolasnöre ute i solslenet istället.

Vilka konstnärer du och din lillasyster är...

Älskar dig.Mamma

2009-05-26 @ 21:50:48

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback