sol sol sol

idag var det minst lika fint väder på mina kära morsdag och min namnsdag!
jag slängde på mig bikinin så snabbt jag kunde och la mig i den stekande hetten &
planerade att ligga där heela dagen.
men självklart hade min kropp andra planer och blir sjuk!
så typiskt mig.
kommer jag må dåligt under stockholmsresan så dödar jag mig själv.

idag övningskörde jag för andra gången,
denna gången tog jag en kurva i 90 och la mig i fel fil när jag körde och katastrofen var ett faktum!
så nu måste jag plugga trafikregler innan jag får köra igen säger pappa, ojdå ;d

men för er som nu tror jag är sämst i världen på körning,
jag kör en chrysler minivan och jag är intee så stor att jag har uppsikt eller kontroll över en så stor bil.
och när min pappa menar att vi ska övningsköra menar han inte, okej vi ställer oss på en tom parkering och övar att köra lite lugnt.
neeej, vi kör rätt ut i gnosjö centrum där det är bilar överallt och sen låter han mig hantera det själv.
jag är ju faktiskt nybörjare så ni får inte skratta, jag försöker bara att inte köra på någon gammal tant! ;O
nu ska jag åka och köpa fika men denna gång tror jag pappa kör, ;d
puss

(ni som läser, lämna gärna ett avtryck för det blir så mycket roligare att blogga då.
Vet ju inte riktigt vad ni vill att jag ska blogga om (: )

Kommentarer
Postat av: världensbästalinnea'

jag tror jag är bäst på att läsa din blogg faktiskt. och jag är mycket stolt över att få vara prkonsult, eller vad heter det?, till den :d

och nu ska jag vara duktig och börja kommentera också, så du blir lite glaaad. :D

<3

2009-05-31 @ 21:43:47
Postat av: penilla'

jag tkr dt med! det är du som får statistiken att öka ;dd haha ,

haha i have no idea ;))

jaaaa :D

<3

2009-05-31 @ 21:50:55
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra skrivet Linnea,det är ju ofta så att ganska många är inne och läser bloggarna,men inte kommenterar.Jag ska slänga ut dig på Facebook,sen får du högvis med kommentarer.Du skriver jättebra och får mig att skratta.

Vad gäller din körning så blir jag vettskrämd och skrattar nervöst när du varit ute...Men det går bättre och bättre ska du se.Du har ju inte kört över någon eller något ännu,och det är ju positivt!

Jag ska hålla tummarna att Stockholm visar sig från sin vackraste sida nu på skolresan.Jag önskar verkligen att jag fått följa med.

Ha det jätteroligt nu.Älskar dig.Mamma.

2009-06-01 @ 08:59:53

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback