this is my time

jag sitter och klipper och klistrar med min egna lägenhet som jag har i projekt.
pappa min första lägenhet kommer behöva en budget på cirka en halv miljon eller nåt :d

dagen har varit ovanligt händelserik på min lugna dag!
jag har stått hela dagen i köket och varit en riktig liten hemmafru,
har nog bakat minst 5 sorters kakaor och sockerkakaor
bara just för att jag kan.
jag minns så väl när mamma gjorde sockerkaka och alla skrek om att de ville ha slickepotten så man fick smaka på det sista i bunken.
jag fann mig nu själv tittandes bakom ryggen hela tiden när jag hade slickepotten i munnen.
mamma, jag kommer aldrig bli för gammal för sockerkakssmet.
nu ska jag gå och äta lite knäckkakor,

cao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oturligt för mig så har jag inte 5 barn som skriker efter slickepotten längre...

Vilket betyder att jag SJÄLVA måste sleva i mig alltihop...och DET är inte bra inför bikinisäsongen 2009.....

ÄLSKAR DIG.

Mamma.

2009-05-23 @ 23:57:49

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback