tingeling tingeling c'mon baby shake that thing!

jaaaaaaa,
esc semifianl 1 gick väldigt lyckat enligt min önskelista!

idag togs spexfotot 09 med KLASS 9A
som alla andra år blir jag grymt ful på kortet så detta året ska jag bara skita i det!
haha , jag ger min typiska jag är äklad min med halvtspänd överläpp och sadistiska ögon.
jaja, sånt är livet!
om ni vill veta så var jag en fullfjädrad hippie med poncho, peacetecknet och guran i högsta hugg!
en gammal tant skrattade gott åt mig i bussen där jag satt med mina "bell-byxor" moccaboots & ett hjärta på ena kinden och peacetecknet på det andra!
kul att göra någon annan glad! :)

idag är en bakdag känner jag så jag ska dra till med att baka allt jag kan hitta i receptboken. ♥

bild hemifrån, ni får spänt som jag vänta på det riktiga kortet!

Kommentarer
Postat av: malin

söt du va, jag vill se hela :)

2009-05-14 @ 15:55:04
URL: http://londondreams.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback