"Todas as ruas do amor"

hello everybody!

idag slutade sommarvädret, kanske dags. det är trots allt sweden vi bor i ;d
idag är jag glad, idag kan man nämligen lyssna på ALLA eurovision song contest bidrag på youtube
& då kan ni ju gissa vad jag kommer göra hela dagen!

utöver det så hittade jag idag en cd som skulle komma att få mig att dö
jag hittade då alltså ALLA gammla bilder jag hade på min förra data.
HAHAHHAHA , ni skulle sett bilderna ;D

jag känner snart det inte är lönt att kolla esc, kan alla bidragen och har redan favoriterna haj haha!




en gammal bild på min i spanien på semester med la famila, helt utdöd.
ge mig en sittplats sen vet du jag kommer somna. haha!


Kommentarer
Postat av: malin

den viktigaste pa den har bilden ar ju jag :)

nar ar festivalen?

pusss baby

2009-05-03 @ 14:01:05
Postat av: penilla'

hm eller hur ,

huur kan du inte veta!

skandal.

12, 14 & 16 Maj.

pussss

2009-05-03 @ 14:44:46
Postat av: Mamma

Ha ha ha Pernilla.Du som är expert på ecs-området borde söka jobb som kommentator,hallåa eller dylikt där.Hade passat dig perfekt!! Puss.

2009-05-04 @ 10:09:49
Postat av: tina

bilden är helt klockren . spanien ♥

2009-05-05 @ 22:23:24
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback