Vintern rasat ut bland våra fjällar, drivans blommor smälta ned och dö!

idag är det 1:a maj och jag har ingeen aning om varför jag är uppe 09.34 när jag ska ligga och sova på min lediga dag!
nu är officiellt våren här, vad än folk säger.
och vädret verkar instämma,
igår var det 26 grader.
herregud, det är ju typ sveriges högsta även på sommaren. ;d
nu känns sommaren och skolavslutningen mer nära än någonsin!
om en månad åker klassen till stockholm, hoppas på fint väder då

när jag går där i korridoren i skolan så kan jag inte fatta att detta är sista gången jag går i denna skolan.
jag ska börja på en ny skola, nytt äventyr, nya kompisar, få chansen att göra det JAG vill.
nu ska jag inte tala illa om min nuvarande klass men låt oss säga att alla har olika åsikter, lite milt sagt.
men ändå vet jag att jag säkerligen komma gråta när vi sitter på avslutningsmiddagen.
kanske mest för att jag kommer sakna att vara så nära mina vänner.
nu ska vi ju inte ens gå på samma skola, men ialla fall på samma ställe.

nej nu måste jag sluta vara så blödig! det är första maj och solen är på topp, likaså mitt humör! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma och Julia

Jag kommer också ihåg den känslan du beskriver.Man är förväntansfull och pirrig,men samtidigt lite sorgsen...

Nu ska vi till Jönköping och kolla in drillflickorna,sen bär det av till Skåne.Du vet nummret om du vill hänga på våra utflykter..

Älskar dig.

Mamma.Julia skickar en stor puss.

2009-05-01 @ 11:36:51

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback