before. - after?

NYKLIPPT!
fy vad sköööööööönt.
älskar sitta i frisörstolen och bara bli helt ompysslad.
skit skönt att bara vakna, sätta upp en tofs sen gå till jobbet.
sen när man går hem är man helt fixad haha.

ni får en före bild men hittar inte min kamera,
alltid så när man väl behöver den.
så resultatet kommer upp när jag hittar meine camera.
ikväll grey's!

syns det att man sket i frisyren idag helt eller? haha
har inte klippt det riktigt sen min page i februari this year.
ja, mitt hår växer som ogräs.
thanks för that! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud vilket vackert hår du har.Men du har ju också bra gener ifrån din mamma vad gäller hår;)Jag har också haft rena hästhåret en gång.Tyvärr påverkas håret av stress och hur man mår,så nu får jag dras med testarna jag har.Får vänta tills du är färdigutbildad så du kan göra det tjockare till mig.Ska bli spännande att se din nya frissa.Älskar dig.Mamma.

2009-11-05 @ 08:32:37

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback