dööööda miiiiiiiiiiiiiiiiig!

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg mellan städningen.
mitt uppdrag är att få neder våningen att bli shiny shiny.

klockan är 2 ungefär och jag springer fortfarande runt i pyjamas,
ska skärpa mig nu och fortsätta städa sen byta om,
ikväll är de dags för fredagsmys!

kom att börja tänka på varma dagar i stockholm, 9:an klassresa.
den skulle inte alls varit fel nu igen.
linnéa, minns du helveteskarusellen?
jag höll på att få ett nervöst sammanbrott och linnéa bara satt brevid och skrattade.
tro inte jag glömmt lilla vän, hämnden är ljuv. HAHA :D

för folk som fortfarande inte förstår, är bilderna små så är de klickbara och blir alltså då större.
 

Kommentarer
Postat av: linneaa.

jag satt och kollade på alla bilder från stockhol för någon dag sedan, saknar också det. :)

ja, fyfan :o hahaha. fy va kul det va. :d

och jag har inte ens fått dina bilder därifrån än (; <3

2009-11-27 @ 17:58:59
Postat av: pernilla'

visst gör man, känns som de var evigheter sen nu.

neee, jag tyckte de var mindre kul faktiskt! :o

hahah ;D, nee men då kan du få dom någon dag :)<3

2009-11-27 @ 18:08:49
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback