i'm dead inside.

förlåt för dålig uppdatering.
sista lovhelgen packade jag min gaderob och var hos maja.
underbart att få prata med dig igen.

måndag.
vädret är så äckligt att jag funderar på att lämna sverige och aldrig komma tillbaka.
första dagen på prao.
kom en halvtimme sen, de kunde inte berättat att de bytt lokal? tydligen inte.
ska snart iväg och jobba.

i know you're busy so if you gotta go then go,
but don't forget to leave my heart first.

jag är rädd för att bli ensam med mina tankar.
nauci me, kako da opet volim.

duso moja, solskenet i mörkret just nu.

Kommentarer
Postat av: tina

hoppas du hade det bäst i helgen !

jag saknar dig hun ♥

2009-11-02 @ 18:44:05
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad taskigt att dom inte meddelat dig om vilken lokal du ska vara i..

Hoppas ditt hjärta mår bättre.

Jag är här om du behöver mig.Jag älskar dig.Mamma.

2009-11-02 @ 21:39:08
Postat av: midia

finns för dig hela tiden, älskar dig pernilla ! <3

2009-11-07 @ 12:57:25

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback