kära djävulen.

jag kom in på bloggen och visste inte vad jag skulle skriva om,
då ser jag en kommentar från djävulen.
för er som inte sett den , :

Gå bli smal! Du har för stor rumpa! Gå ner 5-7 Kilo blir du Perfekt! Jag vet vad jag pratar Om! Bara gör det, ditt liv blir bättre! Du kommer hitta en kille, eller om du har kommer han älska dig mer! Bli smal, gå ut och träna! Bara gör det! // Djävulen och mina råd

Tack så hemskt mycket
för det rådet djävulen,
synd att inte jag kan ge dig ett råd då du är anonym.
Oj vad livet är trevligt ibland.
Jag pratar aldrig om vikt,
jag väger exakt vad jag ska för min längd och jag är hellre bootyliscious än platt som en pannkaka.
nu fick du den underbara faktan med,
puss på dig djävulen!

ohh, don't you just love all the haters?
kepp hatin' cuz i'm still fab!

lizzie miller, a real woman, inte som dom du ser i VOGUEs retuscherade & photoshopade "kvinnor"

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fram för Kvinnan och vackra former!!!

Ut med bengetterna som självsvälter sig...

BU FÖR HELA MODEINDUSTRIN SOM HÄVDAR ATT KLÄDERNA BARA SITTER SNYGGT PÅ ANOREKTIKER!!

Dom är sjuka och ska ha hjälp,inte glorofieras och hängas ut i media..

BRA PERNILLA.

Älskar dig.Mamma.

2009-11-07 @ 13:38:18
Postat av: Olivia

Oliviajl.blogg.se

Oliviajl.blogg.se

Oliviajl.blogg.se

2009-11-10 @ 10:15:23
URL: http://oliviajl.blogg.se/
Postat av: Olivia

Oliviajl.blogg.se

Oliviajl.blogg.se

Oliviajl.blogg.se

2009-11-10 @ 10:15:41
URL: http://oliviajl.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback