tungt

låt mig summera helgen,
lördag, bajram fest i värnamo med midia, dalila och azra.
inte bästa låtarna eller något, men sällskapet var de som höll mig uppe.
söndag, sova hela dagen och bara ta det lugnt med midia.

hemma i lilla gnosjö nu,
de är julmarknad ute.
jag ser människor överallt med stora leenden på läpparna.

mitt hjärta väger över 100 ton just nu,
någon har placerat de största stenarna de hittat i sverige och lagt dom på mina axlar.
för allt känns riktigt tungt och meningslöst nu.

märks de att jag sett på twilight och new moon hela helgen? ↓

editors - no sound but the wind.


robert pattinson - let me sign.

Kommentarer
Postat av: Maja

Me like a lot :D (låtarna alltså) <3

2009-11-30 @ 19:28:52
Postat av: Mamma

Det är inte meningslöst..det är snart jul mitt hjärta.Låter som om du haft en riktigt rolig helg.

Älskar dig.Mamma.

Ps:Hur länge går du i skolan på Torsdag?

Vi ska hälsa på Malin.Vill du hänga med?

2009-11-30 @ 22:10:55
Postat av: pernilla'

maja: me to :), <3

2009-12-01 @ 09:32:11
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: pernilla'

mamma: jadu, snart är det jul. och snart ett nytt år som jag ska göra till mitt bästa hittills. optimist javisst! :),

jag går till 15:10 varje dag utom onsdagar.

Om jag kan så gärna, älskar dig.

2009-12-01 @ 09:33:33
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback